DAHA AZ IŞLETME MALIYETI
%50'ye dek daha fazla km!*
-
Taşıyıcı
«%50'ye kadar daha fazla km katedin»
- Daha düşük kilometre başı maliyet
- Daha düşük yakıt tüketimi(1)
- Daha fazla kullanılabilirlik (Lastik bakımı için, 1,5 kat daha az hareketsiz kalma) (2)
- Daha yüksek yükleme kapasitesi(3)
- Lastik yapısı:
- - Patinajda düzgün duruş için, geniş ve yekpare omuzlar
- - Aşınma şekillerini iyileştirmek için, optimize edilmiş zemin izi
- ENERGY™ Flex sürüş bandı ve yanakların optimizasyonu
- Eşit temas alanı sayesinde, zaman içinde deformasyonların ortadan kaldırılması için InfiniCoil
(1) 2010 yılına ait dahili çalışma.MICHELIN 455/45 R 22.5 X® ONE MAXITRAILER TM lastikleri ile karşılaştırmalı olarak
(2) Michelin kurum içi kaynak. MICHELIN 385/65 R 22.5 XTE 3 lastikleri ile karşılaştırmalı olarak. 2007 yılı ila 2011 Mart ayı arasında müşteri hizmetleri tarafından gerçekleştirilen randıman takibi
385/65 R 22.5 lastiklerle donatılmış bir yarı-römork ile karşılaştırmalı olarak. 2010 yılında gerçekleştirilen kurum içi araştırmalar
(3)385/65 R 22.5 lastiklerle donatılmış bir yarı-römork ile karşılaştırmalı olarak. 2010 yılı Aralık ayında gerçekleştirilen kurum içi test
« Daha fazla stabiliteye sahip olun ve mallarınızı koruyun »
- Daha iyi yol tutuş (3)
- Malların daha iyi muhafaza edilmesi (4)
- Tüm profillere ve kaplamalara uygundur
- Benzersiz MICHELIN InfiniCoil yapısı
(4) 385/65 R 22.5 lastiklerle donatılmış bir yarı-römork ile karşılaştırmalı olarak.
« Daha temiz taşıyın»
- Yeniden diş açılan lastiğin ömrünün düşük yakıt tükettiği safhası uzar
- MICHELIN Remix olarak, MICHELIN X® ONE MAXITRAILER™ + yeni lastikler ile karşılaştırmalı olarak malzemeden 65 kg tasarruf sağlayan bir performans
- Lastikler, ISO 14001 sertifikalı Avrupa fabrikalarında çevre korumasına yönelik normlara uyumlu olarak imal edilmişlerdir.
- İstikrarlı kalınlık
- %88'e dek kaplama oranı (5)
(5) MICHELIN 2011 kurum içi araştıma. X MULTI serisi lastik sayısı üzerinden kaplanan lastik sayısı
MICHELIN X® ONE MAXITRAILER +

Lastiğe yeniden diş açma teorik derinliği | Lastiğe yeniden diş açma genişliği | Lame |
---|---|---|
H = 3 mm | 8 - 10 mm | R3 |
InfiniCoil: Daha fazla yük kapasitesi ve uzun ömürlülük için
Infinicoil, tepe bloğunun tamamını çeveleyen bir çelik tel girişi ile, karkas için, daha düzenli bir aşınma ve daha yüksek dayanıklılık sunar . InfiniCoil bir MICHELIN Durable Technologies yapısıdır. |
|
Belirtme | Dingil | UERR RRT | Islak Tutunma | UENO Gürültü | Kış Uzmanı | M+S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
455/45 R 22.5 X ONE MAXITRAILER + TL 160J |
Taşıyıcı | C | B | 067 dB |
Daha fazla bilgi Yeniden katlayınız | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
455/45R22.5 X ONE MAXITRAILER + TL 160J MS |
Taşıyıcı | B | D | 070 dB |
M+S | Daha fazla bilgi Yeniden katlayınız | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(*) Michelin kurum içi kaynak. MICHELIN 385/65 R 22.5 XTE 3 lastiğe göre
Uzun mesafe Bölgesel Kentsel Şantiye işleri Yol dışında
