Meslek Tecrübesi
Hizmetinizdeki yenilikçi teknolojiler ve tecrübe
Sayfanın başına geri dönünüz

Radyal teknoloji

Radyal lastik

1945 yılında icat edilen radyal lastik, lastik dünyasında devrim yarattı ve Michelin’in ileri doğru büyük bir atılım yapmasını sağladı.

radial

Konvansiyonel lastik

  1. Sırt katları topuktan topuğa üst üste gelecek şekilde sarılır
  2. Sırt katları ve yanak katları birlikte çalışır
  1. Sırt katları ve yanak katları birbirinden bağımsız çalışır
  2. Sırt bandını stabil tutabilmek için kullanılan metal katman
  3. Radyal şekilde yerleştirilmiş esnek karkas

Konvansiyonel lastik

Konvansiyonel lastik

Radyal lastik

Radyal lastik

Radyal lastiğin avantajları

1. Temas yüzeyi değişmez sabit kalır
2. Daha az sürtünme gerçekleşir

Pneu avantages

Radyal lastiğin avantajları

Radyal lastiğin avantajları

Geri

Bir lastiğin yapımı

Bir MICHELIN lastiğin imalatı: Tutkunun hikayesi !

Ağır vasıta lastiğinin üretim aşamaları:

1/ Yarı işlenmiş mamüllerin üretilmesi

2/ Üretim

Üretim 2 aşamada gerçekleştirilir:

1. Karkasın düzlem üzerinde oluşturulması

2. Karkasa son şekli verilerek sırt katlarının ve sırt bandının yerleştrilmesi

carcasse_01
carcasse_02
carcasse_03
carcasse_04
carcasse_05
carcasse_06
carcasse_07
carcasse_08

finition_01
finition_02
finition_03
finition_04
finition_05

3/ Pişirme

4/ Kontrol

controle_reference
Geri

MICHELIN dayanıklılık teknolojılerı

Maxımum dayanıklılığa ulaştırılmış lastik yapısı

Infinicoil

infinicoil7

InfiniCoil bir MICHELIN Durable Technologies ürünüdür.

  • Tüm sırt bloğunu çevreleyen eksiz çelik tel
  • Sırt katlarının daha iyi korunması sayesinde Karkas dayanıklılığında önemli oranda artış
  • Artırılmış yük kapasitesi ile daha düzgün temas yüzeyi
infinicoil

CARCASSE ENERGY™ FLEX

ENERGY™ Flex karkası,lastiğin yere teması esnasında lastiğin doformasyonu ve esnemesi ile oluşan ısıyı azaltır:

  • Yanak bölgesinde daha ince ve esnek bileşenlerden oluşan kauçuk karışımı
  • ENERGY™ kauçuğu kullanılmış topuk bölgesi
  • Karkas tellerinin esnek örgüsü

Yeni malzemeler

CARBION™

Aşınmaya karşı olan daha yüksek direnci sayesinde, kilometre ömrünü artıran, yenilikçi malzeme.
Carbion™ en yeni

mdt

Kendini yenileyen yapılar

LİSANSLI "ÇİFT DALGA"LAMEL

lamelle_bevetee

Bunlar:

  • Rijit kauçuğu sayesinde lastiğin ömrünü uzatan
  • Temas yüzeyinde sağlanan esneklik sayesinde daha fazla tutuş sağlayan Üç boyutlu lamellerdir
mdt

SU DAMLASI KANALI

goutedeau

Yol tutuşunun sürekli mükemmel olmasını sağlayan yenilikçi bir desendir;

Sırt bandının ortasında bulunan bu kanallar lastiğin 3’te 2 si aşınınca daha geniş bir kanal oluşturmak için ortaya çıkarlar.

YAĞMUR DAMLASI kanalı bir, MICHELIN Durable technologies ürünüdür.

mdt

TOWERPUMP LAMEL

towerpump

TowerPump lamelleri zorlu koşullarda klasik lamellere göre daha dayanıklıdır.

mdt

Lamelle delta

delta

Bu 3 boyutlu lamellerin özellikleri:

  • Yönlendirici lastikler için yeni nesil lamellerdir.
  • Derinlemesine ve dönüş yönüne yerleştirilmiş bu lameller düzensiz aşınmaları öneler.
  • Daha fazla tutunma sağlayan kış koşullarının ıslak, buzlu, karlı zeminlerinde mükemmel performans sağlayan derinlemesine lamellerdir.
mdt
Geri