Hizmetler
MICHELIN Euro Assist
Sayfanın başına geri dönünüz

İşiniz beklemez; bu nedenle MICHELIN, MICHELIN Euro Assist ile yanınızda olma taahhüdü veriyor: Avrupa’nın her yerinde, 2 saatten az bir sürede lastik sorun giderme hizmetiniz!

Formu bilgisayarınıza indirin, doldurtuktan sonra husamettin.cam@tr.michelin.com adresine göndererek kayıt olun.

2 saat taahhüdü

Aramanızı takiben, ekibimiz 2 saaten az bir sürede sorununuzun çözümlenmesi için tüm imkanları seferber eder.

İspatı mı? 2013 yılında müşterilerimize aşağıdaki performansı sunduk:

Ortalama 1 saat 49 dakika* müdahale süresi.

Ortalama 2 saat 39 dakika* araçsız kalma süresi.

* 26 000'i aşkın sorun üzerinden 2013 yılı için hesaplanan ortalamadır.

Geri

İhtiyaca göre hizmet

Destek görevlimiz, ağır aracınızın maksimum hareketsiz kalış süresini azaltır:

Araç yola devam edebiliyor ise: « Stop & Go » hizmeti sayesinde, size en yakın MICHELIN EURO ASSIST tamirciyi bildirir.

Araç yola devam edemiyor ise: Aracın pozisyonunu kaydeder, MICHELIN Euro Assist. tamircisini seçer ve gönderir.

Geri

İç rahatlığı

logo_eur_assit
  • 24 dilde, 7/7 ve 24/24 hizmetinizde bir destek.
  • Gizli ve kişisel bir kod sayesinde anında tanınma. Hızlı bir şekilde müdahale süresi tahmini ve sürekli takip.
  • Michelin tarafından seçilen ağır yük sorun giderme uzmanları.

Avrupa’da, otobanlar da dahil olmak üzere heryerde, her türlü arıza giderme için garantili tarife.

 

Geri

Avrupa kapsamında hizmet

Arupa’da 25’i aşkın ülkede, 7/7 ve 24/24 ağır araç sorun giderme hizmeti.

3 000’i aşkın ağır araç lastik ve sorun giderme uzmanı, Avrupa’a genelinde müdahale için hazır bekliyor.

Geri

İşler nasıl yürür?

1. Sürücü 00 800 79 79 79 79’u arar kişisel, gizli kodunu verir.

Bir destek elemanı onun yardım talebini işleme koyar.

2. MICHELIN Euro Assist, sürücüyü tanımlar ve duruma müdahalede bulunmak üzere onunla iletişime geçer.
3. Araç yoluna devam edemiyorsa: Müdahale aracın bulunduğu yerde gerçekleştirilir.

Araç « Stop & Go » sayesinde yoluna devam edebiliyorsa, destek sorumlusu onu en yakın tamirciye yönlendirir.

Sürücü destek görevlisi ile doğrudan iletişim içindedir. Gerçek zamanlı olarak, farklı onarım aşamalarından haberdar edilir.

4. Sürücü hiçbir ödemede bulunmaz:

Fatura önceden belirlenmiş olan bir tarifeye göre hazırlanır ve doğrudan şirketin adresine gönderilir.

Formu bilgisayarınıza indirerek doldurun ve husamettin.cam@tr.michelin.com adresine göndererek kayıt olun.

Geri