Yüksek kilometre randımanı ile çok yönlü kullanım

Daha az işletme maliyeti

Kilometre başı maliyet ve dış etkilere karşı direnç

  • Tüm dingiller
  • Motor
ÜRÜN GAMIMIZ HAKKINDA DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN
İş Verimliliği
« Her türlü yolda daha uzun yol alın »
  • Dış etkilere karşı mükemmel direnç
  • Her türlü kullanıma uygun sürüş bandı
  • Daha iyi kilometre maliyeti
  • Isınmayı sınırlandıran tepe yapısı
  • Sürüş bandının aşınma hızını indirgeyen kauçuk karışımı
  • Aşınmayı sınırlandıran kauçuk pabuçların düşük hareketliliği
  • Daha düzenli aşınma şekilleri
Daha fazla bilgi
Güvenlik
« Tüm dış etkilere dayanın »
  • Çok iyi yol tutuş
  • Engel aşmaya bağlı dış etkilere karşı direnç
  • Tepe alanının dış etkilerinin ve taş tutuşunun sınırlandırılması
  • Düz ve dolambaçlı yollarda yüksek stabilite
  • Yön belirleyici yapı
  • 4 adet geniş ve derin uzun yol
  • Düzenli aşınma
  • Taş tutunmasını önleyen paralel çizgiler
Daha fazla bilgi
Ekoloji
« Daha temiz taşıyın»
  • MICHELIN Remix olarak, MICHELIN XZE 2 +, XDE 2 + yeni lastikler ile karşılaştırmalı olarak malzemeden 50 kg tasarruf sağlayan bir performans
  • Yeniden diş açılan lastiğin ömrünün, yakıtın en düşük yakıldığı dönemi uzar.
  • Lastikler, çevre korumasına yönelik normlara uyumlu olarak imal edilmişlerdir

Yeniden diş açılan lastiğin ömrünün, yakıtın en düşük yakıldığı dönemi uzar.

  • %94'e dek kaplanma oranı (2)
  • TMICHELIN XZE 2 +, XDE 2 + lastikleri ISO 14001 sertifikalı Avrupa fabrikalarında imal edilmişlerdir.

(2) Michelin kurum içi kaynak. E serisi lastiklerin sayısı üzerinden kaplanan lastik sayısı

Daha fazla bilgi
Lastiğe yeniden diş açma şeması

MICHELIN XZE2+

MICHELIN XZE2+
Lastiğe yeniden diş açma teorik derinliği Lastiğe yeniden diş açma genişliği Lame
Y = 3 mm 7 ila 10 mm R3 veya R4

MICHELIN XDE2+

MICHELIN XDE2+
Lastiğe yeniden diş açma teorik derinliği Lastiğe yeniden diş açma genişliği Lame
Y = 3 mm 7 ila 8 mm R3
Belirtme Dingil UERR RRT Islak Tutunma UENO Gürültü Kış Uzmanı M+S
305/70 R 19.5 XZE2+ TL 147/145M
Tüm dingiller D B
68 dB
Daha fazla bilgi Yeniden katlayınız

Results

Yük işareti 147/145M
Tek nominal yük 147
Çifte nominal yük 145
Milimetre olarak serbest kısım 301.0
Milimetre cinsinden serbest çap 924
Milimetre cinsinden yuvarlanma çevresi 2800

Detailled

TEK’de dingil başına nominal yük (kg) 6150
ÇİFT’de dingil başına nominal yük (kg) 11600
Bar cinsinden nominal basınç 8.00
Bar cinsinden nominal basınç (çift dingil) 8.00
Bar cinsinden nominal basınç (tek dingil) 8.00
Önerilen jant 8.25
Milimetre olarak serbest kısım 301.0
Milimetre cinsinden serbest çap 924
Ezilen kısım mm 327
Ezilen yarıçap mm 424
Milimetre cinsinden yuvarlanma çevresi 2800
Akslar-arası minimum mm 341

Yük ve basınç

Basınç Tek montajda yük (kg) Çifte montajda yük (kg)
5 4040 7620
5,25 4220 7950
5,5 4390 8290
5,75 4570 8620
6 4740 8950
6,25 4920 9280
6,5 5100 9610
6,75 5270 9940
7 5450 10270
7,25 5620 10610
7,5 5800 10940
7,75 5970 11270
8 6150 11600
305/70 R 19.5 XDE2+ TL 147/145M
Motor E C
74 dB
M+S Daha fazla bilgi Yeniden katlayınız

Results

Yük işareti 147/145M
Tek nominal yük 147
Çifte nominal yük 145
Milimetre olarak serbest kısım 301.0
Milimetre cinsinden serbest çap 931
Milimetre cinsinden yuvarlanma çevresi 2830

Detailled

TEK’de dingil başına nominal yük (kg) 6150
ÇİFT’de dingil başına nominal yük (kg) 11600
Bar cinsinden nominal basınç 8.00
Bar cinsinden nominal basınç (çift dingil) 8.00
Bar cinsinden nominal basınç (tek dingil) 8.00
Önerilen jant 8.25
Milimetre olarak serbest kısım 301.0
Milimetre cinsinden serbest çap 931
Ezilen kısım mm 327
Ezilen yarıçap mm 428
Milimetre cinsinden yuvarlanma çevresi 2830
Akslar-arası minimum mm 341

Yük ve basınç

Basınç Tek montajda yük (kg) Çifte montajda yük (kg)
5 4040 7620
5,25 4220 7950
5,5 4390 8290
5,75 4570 8620
6 4740 8950
6,25 4920 9280
6,5 5100 9610
6,75 5270 9940
7 5450 10270
7,25 5620 10610
7,5 5800 10940
7,75 5970 11270
8 6150 11600